Általános Szerződési Feltételek

Itech Szerviz – tv szervíz, laptop, bioptron javítás, használt bioptron lámpa ÁSZF

Ez a szerződés ( Általános Szerződési Feltételek ) az 1. pontban meghatározott felekre vonatkozik. ( továbbiakban szerződés )

  1. Felek és fogalmak
  2. Impresszum ( szolgáltató adatai )
  3. Elérhetőségek 
  4. Tárhelyszolgáltató adatai
  5. A szerződés tárgya
  6. Árak
  7. Rendelés
  8. Rendelés feldolgozás, teljesítés
  9. Panasz
  10. Adatvédelmi tájékoztató
  11. Szerzői jogok
  12. Elállási jog
  13. Bevizsgálás
  14. Szerviz

 


1. Felek és fogalmak

Felek és fogalmak részletei

1.1 Szolgáltató: a 2. pontban ( az impersszumban ) megadott vállalkozók. ( továbbiakban szolgáltató )
1.2 Felhasználó: mindaz a személy aki online a honlapra belép vagy fizikailag a szolgáltató székhelyére vagy telephelyére belép. Ezzel jelen szerződést automatikusan elfogadja. ( továbbiakban felhasználó )
1.3 Honlap: A 3. pontban felsorolt honlapok és azok szolgáltatásai.
1.4 Termék: A honlapokon eladásra szánt termék vagy szolgáltatás.
1.5 Felhasználó vagy fogyasztó: Az a természetes személy, aki nem üzleti, szakmai, önálló foglalkozásbeli vagy vállalkozói tevékenysége körében jár el.
1.6 Fogyasztói szerződés: Az a szerződés amelyben leagalább egy fél fogyasztó.
1.7 Gyártó: A termék előállítója.
1.8 Vételár: A termékért vagy a szolgáltatásért fizetendő ellenszolgáltatás.
1.9 Jótállás: Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.
2.0 Szavatosság: A szavatosság nem keverendő össze a jótállással, garanciával. A szavatosság lényege az, hogy az eladó vállalkozás – szolgáltató „szavatolja”, hogy olyan terméket értékesített, amelynek nem volt olyan hibája, amely csak az eladás után, a későbbi használat során derült ki.

2. Impresszum Itech Szerviz, mint szolgáltató

Impresszum részletei

Baloghné Zoltán Erika egyéni vállalkozó, Nyilvántartási szám: 57522946,
Adószám: 59480181-1-42, OTP bankszámlaszám: 11742537-21455498

Balogh István egyéni vállalkozó, Nyilvántartási szám: 57881225,
Adószám: 59835282-1-42, OTP bankszámlaszám: 11742537-21455704

3. Elérhetőségek

Elérhetőségek részletei

Székhely és Üzlet: 1151 Budapest Szövőgyár utca 2.,
Telephely és levelezési cím: 1037 Budapest Vadóc utca 122.,
Telefon: +36 ( 70 ) 420 – 2108
Email: info@itechszerviz.hu
Ügyfélfogadás: csak időpont egyeztetéssel ( küld át emailben a hibát és a model számot )

A szerződés kiterjed a szolgáltató és ezen honlapok és a honlapok valamennyi képeire, oldalára és aloldalára és aldomainjeire is:

itechszerviz.hu
bioptronlampajavitas.hu
hasznaltbioptronlampa.hu
bioptronlampaszerviz.hu
zepterbioptronlampa.hu
itech-tv-szerviz.hu
laptoptisztitasbudapest.hu
laptopszervíz.hu
sites.google.com/site/laptoptoltoadapterjavitas
sites.google.com/view/laptop-kijelzo
sites.google.com/view/laptop-zsaner-javitas
sites.google.com/view/szamitogepszervizxv/xv-kerulet
sites.google.com/view/bioptron-lampa-szerviz/
sites.google.com/view/tv-szerelo/

( továbbiakban szolgáltató )


4. A honlap tárhelyszolgáltató

Tárhelyszolgáltató részletei

Cégnév: MediaCenter Hungary Kft.
Székhely cím: 6000 Kecskemét, Erkel Ferenc utca 5.
Telefon: +36 21 201 0505
Adószám: 13922546-2-03
Ügyfélszolgálat e-mail címe: mediacenter@mediacenter.hu
Nyitvatartás: munkanapokon 9-16 óra között


5. A szerződés tárgya

A szerződés tárgya részletei

A szerződás tárgya a honlapokon megjelenített termékek. A felek között jön létre ez a szerződés. A honlapok termék oldalain vannak megadva a termél leírásai. A termék oldalakon a termék mellett annak pontos vételára is fel van tüntetve, ami magyar forintba értendő és ez a termék bruttó vételára.
A szerződés magyar nyelvű. A szerződés magatartási kódexre nem utal.

A felhasználó a honlapra történő belépéssel, a honlap tartalmának megjelenítésével vagy olvasásával vagy szolgáltatás rendeléssel vagy regisztrációval vagy termék rendeléssel vagy a tartalom böngészésével ezeket a feltételeket automatikusan elfogadja és az adatkezeléshez is hozzájárul. Adatkezelési nyilatkozat itt olvasható.

Ennek teljesüléséhez nem kell regisztrálnia sem. A felsorolt feltételek közül elég, ha egy teljesül a szerződés akkor is hatályos. A szerződésben foglaltakat a felhasználó Önmagára nézve is kötelezőnek ismeri el. Ha a szerződéses feltételeket a felhasználó nem kívánja elfogadni, akkor a weboldalt zárja be, mert nem jogosult annak a használatára. ( továbbiakban felhasználó – megrendelő – ügyfél vagy vevő )

A felhasználó és a szolgáltató között a szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem írásbeli szerződés, (nem kereshető vissza) mely a szolgáltató részéről egyoldalúan is módosítható. ( de a módosításokat élesítés előtt 10 nappal jelzi )

A honlapokon található anyagok, tartalmak felhasználásához a szolgáltató engedélye szükséges. Tilos a honlap tartalmait terjeszteni, letölteni, letárolni, átdolgozni.

A felhasználó a szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú és cselekvő képes. ( kiskorúval vagy nem cselekvő képes személlyel cégünk nem tud szerződést kötni )


6. Árak

Árak részletei

A honlapokon megjelenő szolgáltatások és termékek paraméterei, ára kifejezetten tájékoztató jellegű. ( a képek és a leírások eltérhetnek a valóságtól – illusztrációs és tájékoztató jellegűek ) Minden esetben be kell fáradni az üzletbe és a készülék vizsgálata után pontosítható az ár. ( Javítás és beépítés esetén is a termék model száma és kialakítása határozza meg az árat. ) Az árakat magyar forintban adtuk meg, nem tartalmaznak szállítási és csomagolás díjat. Ha akciós ár van megadva, akkor az csak akkor érvényes, ha az adott akciós oldalt kinyomtatja a felhasználó és az üzletben erre hivatkozik amikor leadja a terméket javításra vagy vásárol. A tartalmak csak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek ajánlatnak. Pl: Laptop karbantartás kupon akció
A termék mellett feltüntetett árak bruttó árak.

Ügymenet hibás ár előfordulásánál

Hibás ár lehet ha 0Ft vagy 1Ft vagy nincs feltüntve ár valamint kedvezményes ár megadása esetén az ár nem felel meg a kedvezménynek pl: 10.000Ft vételár 10%-os kedvezménnyel 9500Ft van feltüntetve.
Ha olyan rendelést adott le, ahol hibás ár van feltüntetve erről is kaphat egy automatikus visszaigazoló emailt. Ez nem jelenti a rendelés elfogadását. Ilyenkor a hibás ár felfedezése és kijavítása után emailben jelezzük a helyes árat a Vevőnek, aki eldöntheti, hogy szeretné e a terméket a valódi áron vagy kötelezettség nélkül visszamondja a rendelést.


7. Rendelés – Szolgáltatás vagy termék megrendelése

Rendelés részletei
  • Regisztrációs adatok megadása, fiók adatok. A rendelés csak akkor érvényes, ha valósak az adatok és nem más nevében történnek. ( Felhasználó név, jelszó, stb…)
  • A termék kiválasztása után annak nevére vagy fotójára kattintás után olvasható a bővebb leírása. A termék fotók csak illusztrációk és az azokon szerepelő esetleges dekorációk nem képezik a termék részét. ( csak akkor, ha erre a leírás kifejezetten utal )
  • Kosárba helyezés ( megadható a darabszám, közben alakítható a rendelés )
  • Pénztár gombra kattintva megjelenik a rendelés összesítése.
  • Szállítási adatok megadása. Szállítási költségről érdeklődjön telefonon, a csomag méretétől és sok egyéb paramétertől is függ. (Leggyakrabban 1500Ft. – 4.500Ft)
  • Fizetési mód választás. ( Fizetési módok: utánvét, előre utalás vagy készpénz. )
  • A megrendelés gombra kattintva lehet véglegesíteni a rendelést.
  • A megrendelés gomb megnyomásával a felhasználó automatikusan elfogadja az Általános szerződési feltételeket és elismeri, hogy a megrendelése kötelezi a termék átvételére és annak kifizetésére.
  • A rendelésről a felhasználó visszaigazoló email üzenetet kap, melyben a felhasználó köteles ellenőrizni a tartalmat. Ha valamivel nem ért egyet akkor azt 1 napon belül jeleznie kell. A szolgáltatónak joga van a hibákat kijavítani. Nem kötelezhető a szolgáltató ebből adódó felelősségre és kártérítésre.
  • Ez a visszaigazoló email csak egy automatikusan generált összesítés, ekkor még nem jön létre a szerződés.
  • Ha futárral küldjük vissza a javított terméket vagy futáros kiszállítást kért a felhasználónak meg kell vizsgálnia a csomagot és sérülés esetén jegyzőkönyvet kell kérnie a futártól. Nem köteles átvenni a felhasználó a csomagot, ha sérülést talál.
    A szolgáltató nem tud reklamációt elfogadni, ha a futártól a felhasználó nem kért jegyzőkönyvet.
  • Ha olyan terméket rendelt a felhasználó ami nincs raktáron, akkor az az email számít szerződéses megrendelésnek, amikor arról kap értesítést, hogy a termék beérkezett és ha beépítést is kért – akkor az beépítésre került és rendben működik a termék. Mindeddig nem jön létre a szerződés.
  • A webáruházainkban történő megrendelések esetén a vásárló felhasználó ajánlattevőnek minősül. A szerződés kötés akkor jön létre, ha az eladó szolgáltató ezt a megrendelést elfogadja. A webáruáház ilyen esetben azonnal küld egy visszajelző emailt, de ez nem tekinthető a megrendelés és az ajánlattétel elfogadásának. A megrendeléssel a felhasználó vevő automatikusan elfogadja az Általános szerződési feltételeket és elismeri, hogy a megrendelése kötelezi a termék átvételére és annak kifizetésére.

Fizetési módok

Készpénzben és átutalással is fizethet.

Szállítási módok

A személyes átvétel javasoljuk a leginkább, de kérésre kiszállítás is lehetséges. Nagyon ritkán szokott a csomagokkal gond lenni, de kizárólag a Vevő felelősségére küldjük futárral a terméket.
Tapasztalataink szerint a legbiztonságosabb a Foxpost automatába történő szállítás.

Vevő tudomásul veszi, hogy minden esetben a személyes átvételt javasoljuk.
Kiszállítást csak a Vevő kifejezett külön kérésére és felelősségére vállalunk.
Kiszállítást a megrendelő vagy vásárló ügyfél csak saját felelősségére kérhet, mivel szervizünk nem tud semmiféle felelősséget vállalni az esetleges sérülésekért, törésekért, eltűnésért.
Amennyiben a termékről felbontás után a futár vagy postás jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, a postán vagy a futár cégnél kell reklamálni. Ebben az esetben a sérülést a futár vagy posta által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. Ha nem kéri a futártól a Vevő a jegyzőkönyvet akkor már nem tud reklamálni. A futár cégek azonban soha nem az árú teljes értékét térítik meg, hanem egy általuk maximalizált értéket vagy annak egy részét – saját (nem külsős és független ) elbírálás alapján. Ezt is általában több hónapos eljárás után. Ezért jobb, ha személyesen veszik át a rendelést!

Regisztráció, honlapok használata, fiók érvényessége

A szolgáltató honlapjainak használata, fiók érvényessége

Regisztráció esetén a felhasználó vállalja, hogy valós adatokat ad meg, mert csak ekkor lesz a szerződés érvényes. A felhasználó más nevében sem járhat el, más adatait nem adhatja meg.

A szolgáltatót nem terheli felelősség ha:

  • a felhasználó elfelejtette a fiók adatait, felhasználó nevét – jelszavát,
  • rossz kezekbe került a jelszó, valakinek sikerült hozzáférnie a fiók adatokhoz és visszaél vele
  • más nevében adta meg a fiók adatait
  • hiányos vagy téves adatokat adott meg a regisztrációba
  • Kárveszély: Ha a javított vagy megrendelt terméket a felhasználó, a felhasználó által megbízott futár vagy személy átveszi akkor a kárveszély átszáll az átvevőre a szolgáltatóról.

8. A rendelés feldolgozása és teljesítése

Rendelés feldolgozás részletei

A megrendelések feldolgozása a megadott nyitvatartási időben zajlik, a rendelést követő napon kerül sor általában visszaigazolásra. A megrendelés teljesítése a visszaigazoló emailben lesz megadva. Ha a szolgáltató a megrendelést teljesítette a szerződés alapján a felhasználó köteles a terméket átvenni és a vételárat kifizetni, így a jog szerinti tulajdonjog átruházás is megtörténik.
Az Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.


9. Panasz – Itech tv szerviz, laptop szerviz, bioptron lámpa bolt és szervíz

Panasz részletei

Az Itech tv szerviz, laptop szerviz, számítógép szerviz, bioptron lámpa bolt és szervíz – szolgáltató küldetése, hogy a szolgáltatást kiváló minőségben teljesítse. Ha a felhasználónak panasza van azt írásban tudja közölni az elérhetőségeinken, erre 30 napon beül jegyzőkönyvvel válaszolunk. Elutasítás esetén panaszával az alábbi szervekhez fordulhat a járási hivatalokhoz ( http://jarasinfo.gov.hu ) vagy az Európai Bizottság rendszerében ( http://ec.europa.eu/odr ) vagy a békéltető testületekhez: ( http://www.bekeltetes.hu/ )

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

Pixelhibák kezelése:

Kijelző pixelhiba esetén 5db pixelpont felett értelmezhető javításra vagy cserére kötelezhető hibának. 5db pixelpontig nem minősül hibának, ez a gyártás technológiával jár. A gyártó állásfoglalása alapján nem cserélhető és nem javítható. Pixel garancia tehát csak 6 db pixeltől jár!

Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § és 29. § (1) a) pont szerint a pixelgarancia szolgáltatás tekintetében a termék első bekapcsolása után felmondási jog már nem illeti meg, hiszen a bekapcsolással a fogyasztó a szolgáltatást teljes egészében igénybe veszi, meggyőződhet az esetleges pixelhibákról.

Ha a fogyasztó felmondja a szerződést, bekapcsolt és kipróbált termék esetén köteles megtéríteni a vállalkozásnak a pixelgaranciára vonatkozó költségeit a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 26.§ alapján.


10. Adatvédelmi tájékoztató

A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon:

https://bioptronlampajavitas.hu/adatkezeles.pdf


11. Szerzői jogok megsértése

Szerzői jogok részletei

A honlapokat szerzői jogi törvények védik. Minden tartalom felhasználásához a szerző írásos engedélye szükséges. Ha a tartalmak felhasználása a szerző engedélye nélkül jön létre, akkor a szerzőt honlap aloldalanként 100.000Ft/hó kötbér illeti meg.

Márkanevek említése pl: Samsung tv szervíz vagy Lg tv szerviz vagy Zepter Bioptron lámpa szerviz

A márkaneveket nem azért említjük a leírásokban (pl: Samsung szerviz ) , mert cégünk ezen gyárak hivatalos képviseleti szervize lenne vagy szerződéses kapcsolatban állna a gyárakkal.
Ezeket a márkaneveket csak azért említjük, mert cégünk egy általános szerviz, amely egyaránt végez Samsung tv szervíz és LG tv javítási szolgáltatást vagy Zepter bioptron lámpa javítást és szinte minden gyártó termékeit javítja illetve esetenként értékesít használt termékeket.


12. Elállási jog

Elállás részletei

Ha a felhasználó vásárló által megrendelt termék bármely okból mégsem áll rendelkezésre a szolgáltató eladó fenntartja a jogot, hogy a visszaigazolt megrendelés egy részét vagy teljesen visszautasítsa. Erről a vásárlót tájékoztatja.

Elállás

Csak kiszállítással kért termék esetén, mivel az elállási jog célja, hogy kompenzálja azt, ha a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására és kipróbálására.
Az elállási jog azt jelenti, (  45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet ) hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan 14 napon belül visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén kérhetjük általunk kifizetett összeg ( szállítási költség is ) visszatérítését. ( a visszatérítés is 14 napon belül történik )  Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.
Ha személyesen átvétellel történik az átvétel, akkor minden esetben megvizsgálva – kipróbálva adjuk át.
FIGYELEM! Nem térítjük a teljes vételárat vissza ha a termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenés következik be. A visszaszállítási díj és az útiköltség a felhasználót – vásárlót terheli.
Határidő
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő jelzés esetén az email, illetve a fax küldésének idejét kell figyelembe venni.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el.

Elállási nyilatkozat minta

Elállási nyilatkozat (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett:  Baloghné Zoltán Erika e.v. 1037 Bp., Vadóc utca 122., Tel: +36704202108 Email: info@itechszerviz.hu
Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében: ______________________
Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja:
A fogyasztó
neve:
címe:
aláírása:
(Aláírás kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén szükséges)
Kelt: _______________


13. Bevizsgálás

Bevizsgálás részletei

A bevizsgálásnak szervizelésnél bizonyos hibáknál díja van, amit a leadásnál a megrendelő dokumentumon minden esetben jelzünk.

14. Szerviz

Szerviz részletei

A bevizsgálásnak szervizelésnél bizonyos hibáknál díja van, amit a leadásnál a megrendelő dokumentumon minden esetben jelzünk.

DÍJBEKÉRŐ, átutalás:

Ha a költségeket átutalással kívánja teljesíteni a kapott megrendelő dokumentumot tekintheti díjbekérőnek. Ha átutalta az összeget, kérem emailben jelezze. Ezt követően tudjuk tájékoztatni arról mikor tudja átvenni a terméket és a számlát.

1., Fontosabb tudnivalók

1.,/a KIZÁRÓLAG A MEGRENDELŐ DOKUMENTUM ELLENÉBEN ADJUK KI az átadott készülékeket!
1./b., Nem fizetett megrendelések: Előfordul, hogy a megrendelő nem veszi át a rendelést. Az átadott készülék mindaddig a szerviz tulajdona, míg a kért szolgáltatást és a kért alkatrészeket a megrendelő ki nem fizeti.
1./c., HIBAMEGÁLLAPÍTÁS: Amennyiben a készülékhez van alkatrészünk a hibamegállapítás cserealkatrésszel megállapítható. Ha viszont alkatrész nem áll rendelkezésre tapasztalati megállapítás történik, ezért a tévedés jogát fenntartjuk. Tévedés esetén a hibamegállapítás díja visszatéríthető, ami a felvételi díj 25%-a. ( ha felszámoltunk ilyen díjat )
1./d., BEVIZSGÁLÁS: A Megrendelő elfogadja, hogy ez a díj nem jár vissza akkor sem, ha a megrendelő az árajánlatot nem fogadja el, vagy ha a készülék nem javítható vagy a hiba nem tapasztalható.
Monitor, tablet, táp : 4.500 Ft. Laptop, tv, bioptron: 8.000 Ft. 1/e.,Ultrahangos – vegyszeres eljárás 19.500Ft. A feláron felüli várható teljes javítási költség a javítás közben változhat, de erről telefonon értesítjük.
1./f, SÜRGŐSSÉGI FELÁR egy soron kívüli hibamegállapítást jelent. A hibamegállapítás után árajánlatot adunk. Egyes esetekben olyan javítások amiket normál esetben több hétre vállalunk soron kívül elkészülhet. Ez a felár mindenképpen költség és nem jár vissza akkor sem, ha a megrendelő az árajánlatot nem fogadja el, vagy ha a készülék nem javítható vagy a hiba nem tapasztalható.

2., Javításra leadott termékek átvétele az üzletünkben

Átvételnél a nem tapasztalható károsodásokért, illetve nem jelzett vagy rejtett hibákért, sérülésekért, adatokért, kellékanyagokért nem tudunk felelősséget vállalni. Az átadott készülék állapota teljes mértékben az átvételkor nem megállapítható. Annak kipróbálása teljes bevizsgálása az átvételkor nem lehetséges, további időt igényel. Vannak olyan jellegű rejtett hibák is melyek nem mindig nem folyamatosan tapasztalhatók pl. BGA hiba. Ha a készülék működés képtelen állapotban érkezik, bármely alkatrésze lehet sérült pl: kijelző törés, alaplap hiba, stb.

Árajánlat elfogadása

2./a., Megrendelő elismeri, hogy ha a telefonon adott szóbeli árajánlatot elfogadja ( kihangosított telefonnal 2 tanú előtt adjuk az árajánlatot ), az alkatrészeket megrendelhetjük – a javítást elkezdhetjük és a megrendeléstől ezt követően nem áll el. A szerződés és az ajánlat akkor jön létre, ha a javításhoz megkaptuk az alkatrészt. ( ha a megrendelt alkatrész mégsem érkezne meg vagy összetett és halmozott hiba áll fent a javítás nem lehetséges ) A hibafeltárás után az általunk megadott hiba irányadó meghatározás és nem zárja ki más hibák lehetőségét vagy a téves hibamegállapítást. Ez arra az esetre is érvényes ha a hibás egység cseréjét nem kérte vagy csak hibafeltárást kér a megrendelő. Ilyenkor csak akkor derül ki, hogy van e további hiba ha az elsődlegesen meghatározott hibás egység kijavításra vagy kicserélésre kerül és van lehetőség a már kijavított készülék teljes tesztelésére. Ezért a bevizsgálási díj téves hibafeltárás esetén sem jár vissza.

2./b., Az elkészülést jelzi a szerviz telefonon általában, de a megrendelőnek kell elsősorban érdeklődnie a vállalási határidő közeledtével. A vállalási idő átalában 4 hét, ha külön nem jeleztük.

3., Akku töltése, tablet akkumulátor csere vagy laptop akkumulátor csere után. Nem csak tablet szerviz, hanem laptop szerviz esetén is alkalmazgatóak az irányelvek:

Kikapcsolt állapotban töltse, 15% alá ne hagyja a tablet akkumulátor vagy laptop akkumulátor -t lemerülni! A legtöbb tabletet legalább 5V 2A töltővel szükséges tölteni. Gyári töltőt használjon. Új akku: Kapcsoljuk ki az eszközt, töltsük 100%-ra 9-10 órán át, pihentessük egy órát, majd teljesen merítsük le, amíg ki nem kapcsol. Összesen háromszor végezzük el! Az akku átlagosan 200-450 töltést bír. Ha az alaplap nem ismeri fel az akkut akkor BIOS update kellhet. Kikapcsolt állapotban töltsük, ha töltőről használjuk a gépet vegyük ki az akkut (ha lehet). A kivett akkut 3 havonta egyszer merítsük le és töltsük fel. Gépünk fogyasztását az energia kezelőbe optimalizáljuk, a felesleges programokat rendszeresen töröljük, időnként telepítsük újra a teljes gépet. Ezekkel a lépésekkel tovább tart majd az akku és megspórolhatjuk a korai tablet akkumulátor csere vagy laptop akkumulátor csere nem kis költségeit.

4., Tárolási díj:

Az átvett készülékekre cégünket illetve megbízottját kézizálogjog illeti meg. A készülék átadása után 4 héten belül az ügyfél köteles telefonon érdeklődni, időpontot egyeztetni és a készüléket átvenni, a szervizből elszállítani. A szerviznek nincs arra kapacitása, hogy ennél tovább tárolja a készülékeket. Ha az ügyfél ezen idő alatt a készüléket nem szállítja el, akkor napi nettó 250 Ft tárolási költséget számítunk fel. 8 hét elteltével a zálogjog érvényesítése útján cégünk jogosult a készüléket saját céljaira felhasználni, leselejtezni, értékesíteni, a fennálló követeléseit a befolyt összegből kiegyenlíteni. Ezek után (8hét) már nincs lehetőség a készüléket átvenni. A felhasználó nem hivatkozhat arra, hogy nem kapott értesítést a termék állapotáról és ezért felejtette el átvenni, mert az érdeklődés elsősorban a felhasználó feladata és nem a szolgáltató feladata.

4.,/a Szállítás esetén: Ha terméket vagy szolgáltatást szállítással kéri, akkor nincs lehetősége a megrendelőnek az aláírásra, ilyen esetben a szerződés ráutaló magatartással jön létre vagy elektronikusan online módon, az átvételtől számított 24 órán belül nem él email vagy más formában írásbeli kifogással akkor elfogadottnak tekintjük.

Jótállás – tv szerviz, laptop szerviz, tablet szerviz, számítógép szerviz, monitor szerviz, pc szervíz

5.0., Új termék jótállása ha magánszemély a vásárló: 10.000 Ft felett jótállás 1 év, a szavatosság 2 év. ( 10.000 Ft alatt nincs jótállás ) Ha a vásárló cég: Új és használt termékeknél a szavatosság 1 év, jótállás nincs.

5.1., Használt termék: a szavatosság 1 év, jótállás nincs. ( magánszemélynél és cégnél is )

5.2., Szolgáltatásra, javításra 20.000Ft felett: Jótállás 6hó. ( 20.000 Ft alatt nincs jótállás ) Pl: Tv szerviz, laptop szerviz, tablet szerviz, számítógép szerviz, monitor szerviz, pc szervíz esetén.

5.3 Ha a készüléken a jótállási címke megsérül a jótállás és a szavatosság elvész. Szoftverre, akkura, kellékekre, törésre nincs jótállás és szavatosság. Átvételnél a bevizsgálás azonnal nem lehetséges tehát jelen bizonylat nem igazolja, hogy a terméket ingyenesen a jótállási vagy szavatossági igény keretein belül tudjuk javítani. A jótállás csak a jótállási jegy és a fizetési bizonylat bemutatása után érvényesítheti az a személy akinek a nevére az ki lett állítva. Szavatossági igény esetén a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a bejelentett hiba már az eladás pillanatában is fennállt.

6., Javításnál jótállást csak az általunk cserélt alkatrészre vállalunk.

6.1, A hibás alkatrészt nem adjuk vissza, mert visszaküldjük a gyárnak.

7., Szerzői jog: A Megrendelő kijelenti, hogy az átadott terméken telepített szoftverek legális forrásból származnak, azért kilejezetten felelősséget vállal. Jelszó: Az általunk telepített linux rendszerek jelszava: ubuntu ( kérem megváltoztatni )

8., Szoftver telepítése:

Megrendelő kijelenti, hogy az általa hozott szoftverrel végeztük a telepítést, ezeket azért tudta biztosítani, mert korábban megvásárolta valahol és a szükséges licensel rendelkezik. Az átadott szoftver jogtiszta. A szoftvert a megrendelő ügyfél aktiválja a saját termékkulcsával, a szerzői jogot megrendelőnek kell igazolnia, aktiválást cégünk nem vállal. Szoftver telepítésre semmiféle jótállás vagy garancia nem vonatkozik, mert azt a felhasználó egy egyszerű beállítással, vírussal, törléssel tönkreteheti.

Adatmentés fontossága

A kért adatáttöltést ilyenkor elvégezzük, de ezekért felelősséget nem vállalunk, fontos adatairól rendszeresen végezzen adatmentést és víruskeresést a megrendelő! Ez a megrendelő felelőssége! Ha a mentett adatai vírusosak ez a frissen telepített rendszerét ismét megfertőzheti. Kérem végezzen teljes – minden meghajtóra kiterjedő víruskeresést még akkor is, ha ez sok adat miatt több napig is eltarthat. Az adatmentés során cégünk víruskeresést és irtást nem végez, mert egyes kártevők csak fájl törléssel irthatóak. Az adattárolókon található adatokért, azok tartalmáért és szerzői jogi problémákért, a leadott készülék származásáért a megrendelő felel. Cégünk elsősorban a LINUX rendszert telepít minden gépre, mert megbízhatóbb, gyorsabb és kevesebb vírus támadás érheti, mint a többi rendszert, valamint nincsenek szerzői jogi problémák. Windowst nem telepítünk csak javítunk.

9., Az állapot romolhat:

Megrendelő tudomásul veszi hogy vannak olyan hibák amelyek a javítás során rosszabbodhatnak pl: alaplap javítás esetében az általa tapasztalt korábbi állapot visszaállítása nem mindig garantálható. Előfordulhat, hogy az alaplap korábban bár nem volt teljesen működőképes, de adott bizonyos életjelet, viszont a javítására tett kísérletek miatt más jelenség tapasztalható vagy egyáltalán nem ad már életjelet, állapota rosszabbodhat. Javításnál a szétszerelés során a burkolat, kijelző és az érintő károsodhat, mert ezeket műanyag pattintós házakkal szerelik, szétszedés után tökéletesen nem illeszthetőek össze.

9/a., Érintő üveg csere

Érintő üveg csere esetén előfordulhat, hogy a kijelző összetörik, mert az érintőt a gyártó a kijelző keretre ragasztja. Laptopok egyes típusainál a keret és a burkolat megbontása után szintén nem lehet tökéletesen összerakni a vékony anyag miatt, sérülhet, vetemedhet!

9/b., Törött zsanér és burkolat laptop javítás esetén

Törött zsanér és burkolat javítás esetén előfordulhat, hogy utána nem lesz egyszerűen szétszerelhető a készülék más szerviz által, ha valamilyen okból meg kell bontani a gépet kérem csak az Itech laptop szervizhez forduljon! Széttört burkolat és zsanér javításnál esztétikailag nem lesz gyári megjelenésű a készülék, de a kijelző nyithatóvá válik, repedések – ragasztó nyomok ( ritka esetben ) maradhatnak, ezért nem tud a szerviz felelősséget vállalni.

9/ c., Laptop, Tablet, TV kijelző és LED vagy fénycső cserénél a kijelző gyári állapota nem garantálható, a kijelző sérülhet,foltossá válhat, törhet! Ezekre az esetekre a szerviz nem vállal felelősséget! Az eredeti állapot nem visszaállítható!

9/d., Kijelző cserénél 5db pixelhiba alatt nem tudjuk garanciába cserélni a kijelzőt.

9/ e., Termal és ventilátor javítás laptop szerviz, számítógép szerviz vagy tv szerviz esetén

Termal és ventilátor javításnál: Laptopok, tévék, számítógépek esetén belső karbantartás hiánya miatt kialakult túlmelegedéses hibáknál BGA hiba is kialakulhat! Ez egy karbantartás alatt súlyosbodhat, mert a hűtőbora csavarjai szorítják le a CPU – VGA – BGA IC-t. Ezért nem tudunk felelősséget vállalni, ez a folyamatos túlmelegedés eredménye! Kérem ennek tudatában rendeljek meg a termal modul javítást vagy a belső karbantartást!

9/F LED kijelző javítás – Megrendelő azzal a feltétellel is kéri a kijelző led javítását, hogy a technológiára jellemző felhősödés foltosodás alakulhat ki vagy annak mértéke fokozódhat.

10., Vállalási idő egyszerű hiba eseten kb.1-5 nap, ha összetett hiba van kb. 2-4 hét, ha alkatrészt kell rendelni az alkatrész beérkezése akár kb. 2-10hét is lehet! A vállalási idő egy becsült időpont mely rajtunk kívülálló okok miatt ( pl: rendelt alkatrész ) akár több héttel is hosszabbodhat. A megadott árak és a vállalási ideje a szükséges munka és anyagköltségtől és az alkatrészek rendelési idejétől megváltozhat.

11., Megrendelő kijelenti, hogy az üzletre internetes honlap alapján talált, ahol az adatvédelmi nyilatkozatot és az ASZF – et már megismerte és elfogadta.

12., Fogyasztói jogvita esetén fordulhat a békéltető testülethez, ( bekeltetes.hu ) vagy a kerületi jegyzőhöz. ( mo.hu )

13., Megrendelő interneten megismerte (a honlapra való belépéssel automatikusan elfogadja ) és Önmagára nézve kötelező érévnyűnek tartja az általános szerződési feltételeket azaz ÁSZF-et: ( https://www.itech-tv-szerviz.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ )

14., Visz major károkért cégünk nem tud felelősséget vállalni pl: járvány, időjárás, katasztrófa helyzet stb… Ilyen esetben a vállalási idő, javítás költség jelentősen változhat. A javításra leadott eszköz akár meg is sérülhet vagy semmisülhet.

15., A javításhoz a szerviz utángyártott alkatrészeket is használhat. A javított eszköz teljesítménye, esztétikája, műszaki tulajdonságai megváltozhatnak.

Budapest, 2023. 09. 19.